Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Płatności i Dostawa

Płatności i Dostawa

Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.

1. Nasze towary dostarczamy do: Polska, Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry, Wielka Brytania, Dania, Belgia, Litwa, Szwecja, Estonia, Francja, Holandia, Łotwa, Słowenia, Rumunia, Chorwacja, Finlandia, Irlandia, Włochy, Hiszpania, Grecja, Portugalia, Norwegia, Szwajcaria, Rosja - dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej

- Firmy kurierskiej DPD lub DHL

Czas dostawy realizowanej przez firmę kurierska DPD/DHL na terenie Polski to maksymalnie 48 godzin roboczych
Czas dostawy realizowanej przez firmę kurierska DPD/DHL do innych krajów to maksymalnie 7 dni roboczych
Czas dostawy realizowanej przez Pocztę Polską na terenie Polski to maksymalnie 3 dni robocze

Nie ma możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie.

Koszty wysyłki firmą kurierską DPD i DHL na terenie Polski wynoszą 15,00 zł.
Koszty wysyłki firmą kurierską DPD/DHL do innych krajów zostaną wskazane podczas zamówienia.
Koszty wysyłki Pocztą Polska na terenie Polski wynoszą 25,00 zł

Od kwoty 400 zł wysyłka na terenie Polski - gratis.
Od kwoty 500 zł wysyłka do Niemiec, Austrii- gratis.
Od kwoty 600 zł wysyłka do Czech, Słowacji, Węgier, Wielkiej Brytanii, Danii, Belgii- gratis.
Od kwoty 700 zł wysyłka do Litwy, Szwecji, Estonii, Francji, Holandii, Łotwy, Słowenii, Rumunii- gratis.
Od kwoty 900 zł wysyłka do Chorwacji, Finlandii, Irlandii, Włoch, Hiszpanii, Grecji, Portugalii, Norwegii, Szwajcarii, Rosji- gratis.

Koszty dostawy na terenie Polski wynoszą: 15 zł. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3. Termin realizacji dostawy wynosi 1-7 dni i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. W przypadku sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie:

• Przedpłata
• Za pobraniem
• PayPal
• PayU
• DotPay
  - Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl lub PayU
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

Sklep nie pobiera dodatkowych opłat z tytułu wyboru dowolnej podanej powyżej formy płatności.

5. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

6. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).


Przejdź do strony głównej
Wyprzedaż
  • CHALOU
  • Conturelle
  • Felina
  • Levante
  • Naturana
  • Samanta
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności .
Nie pokazuj więcej tego komunikatu